Hoe retourneer ik een product?
Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had gehoopt? No worries! Meld je retour aan
door een mail te sturen naar vragen@nosun.nl waarin je je naam, bestelnummer,
item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft.
Verstuur je retour per post (op eigen kosten) naar het volgende adres (meld daarvoor je
retour nog wel eerst even aan via de mail):
NoSun Groepsreizen
Beckumerstraat 3a
7548BD Enschede
Zorg ervoor dat je de pakbon bijvoegt, zodat we je retour snel kunnen afhandelen. Zodra
we je product hebben ontvangen en je retour hebben verwerkt storten we het
aankoopbedrag binnen één werkdag terug.
Kan ik mijn aankoop ook ruilen voor iets anders?
Het antwoord is heel makkelijk nee; ruilen is retourneren. Je krijgt je aankoopbedrag van
noSun terug. Je kan een nieuwe bestelling direct plaatsen.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Binnen maximaal 3 tot 10 werkdagen wordt jouw retour gefikst. Houd je bankrekening in
de tussentijd in de gaten voor de terugstorting.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je pakketje te retourneren. Meld je
retour aan door een mail te sturen naar vragen@nosun.nl
Mijn product is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet. Wat nu?
Oh nee! Is er iets mis is met je bestelde product? No panic… Stuur een mailtje naar
naar vragen@nosun.nl en we fixen het!